marți, 23 martie 2010

Leapsa.

O sa-i raspund micutului ingeras,atat de drag mie la leapsa:*

Primul cuvant rostit a fost:tata:))
Prima zi de scoala generala:am poposit intr-o alta clasa,unde se facea germana,iar eu trebuia sa merg la clasa unde se facea franceza....imi amintesc cu atata drag...ma mutasem la scoala respectiva,m-au inscris parintii...doar ca in prima zi de scoala ai mei erau f ocupati si m-a insotit un unchi...era o scoala unde se invata in 3 schimburi,clasele primare dimineata,iar noi,cei din scoala scoala generala in schimbul 2 si 3...sala de clasa era ok,doar ca eu gresisem ora,clasa si colegii:))...asa ca in loc de V G unde trebuia sa merg am poposit la V C,am mers 2 zile acolo,apoi m-am dus la clasa mea....VG:)
Primul sarut-in clasa a 12-a,la majoratul unui fost coleg de liceu...cam tarziu...dar asta e:))...eram mult prea preocupata de universul ala al romanelor,al povestioarelor cu Fat Frumos...:))
Prima formatie care mi-a placut la nebunie-aveam ffffff multe formatii preferate...si sa stii ca nici eu nu am "scapat"de curentul Andre...:))
Primul cd cumparat-un cd de colinde!
In prima zi de liceu-ce emotii am avuttt...era o zi insorita de toamna...frumos tare!
Primele cuvinte pe care mi le-au adresat colegii mei-am facut cunostinta...unde ai terminat scoala generala,ai fost cumva la olimpiada X sau Y ca imi pari cunoscuta..atat imi amintesc:)
Prima zi de facultate-Doamneeeeeee ce emotiiiii...eram pt prima data singura...fara ai mei...globul ala de cristal in care m-au crecut ai mei...disparuse,era un sentiment atat de ciudat...de teama,libertate...constientizarea ca am urcat o treapta importanta pe scara vietii...
Prima restanta-in anul 2...nu am fost la ex:))
Prima zi la locul de munca-mari emotii si acolo...satisfactie ca mi-am indeplinit visul de o viata,de a fi medic:)
Prima oara cand am postat pe blog-1 septembrie 2009
Asa cum am primit-o o dau mai departe:)cui?celor care citesc ceea ce postez,va dau leapsa primita de la ingeras:)
Pupici:*


5 comentarii:

  1. am preluat-o si raspund si eu la randu meu

    RăspundețiȘtergere
  2. am sa iti mai transmit inca o data "la multi ani"
    pupici multi:*:*:

    RăspundețiȘtergere
  3. a little prize si o floare de primavara te asteapta la mine pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  4. ai la mine pe blog un cadOU de dupa paste pe care l-am primit, si altruist din fire cum sunt l-am pasat mai departe

    RăspundețiȘtergere